Rozhodli ste sa

Predať, či Prenajať Vašu nehnuteľnosť a dali ste si ju do súkromnej inzercie?
V takom prípade ste rýchlo zistili, že namiesto mnohých záujemcov, sa Vám v prvých pár hodinách, dňoch od publikácie inzerátu ozvalo X realitných maklérov ponúkajúcich Vám umiestnenie Vašej nehnuteľnosti v ich ponuke.
Duplicitnými, či opakovanými ponukami tej istej nehnuteľnosti viacerými Realitkami, jej dôveryhodnosť obvykle DEVALVUJETE 
Ak sa necháte nahovoriť na prezentáciu nehnuteľnosti vo viacerých realitkách, Vás väčšinou oberá o šancu na jej rýchlu likviditu.
  • Opakovaná publikácia tej istej nehnuteľnosti, často krát v rôznej kvalite fotografií a s nekonzistentným popisom, pôsobí nedôveryhodne a poukazuje skôr na, "zúfalý pokus" predávajúceho, prenajímateľa nehnuteľnosť predať, či prenajať, ako na ponuku za relevantnú "férovú" cenu. 
  • Nehnuteľnosť, ktorú maklér predtým ako si ju pridal do ponuky ani nevidel .
  • Prípadného záujemcu takáto opakovaná a častokrát v kvalite popisu a fotografickej dokumentácie si odporujúca inzercia, skôr utvrdí v tom, že táto ponuka je ležiak. 
  • Identická Nehnuteľnosť často publikovaná s rozdielnymi cenami, nemusí znamenať "nenažranosť" Realitky, skôr len nezáujem o obchodný prípad, ktorý pre mnoho z nich končí pridaním do portfólia a "čakaním na zázrak". Alebo aj Vašu nevedomosť o tom, kto všetko a v akej kvalite Vašu nehnuteľnosť ponúka a neinformovanie všetkých Nehnuteľnosť ponúkajúcich realiťákov o zmene ceny v čase. 
Toto je častá chyba, ktorej sa dopúšťajú predávajúci, či prenajímatelia, ak sa nechajú čo i len dvom maklérom nahovoriť na tvrdenie "máme klienta na kúpu, z ktorého nakoniec väčšinou nič nie je, ale udička je hodená" Aj preto je lepšie si vybrať na zastupovanie pri Predaji, Prenájme Vašej nehnuteľnosti realitku, ktorá má referencie, kvalitnú webovú prezentáciu, vrátane výstižnej fotodokumentácie a relevantného popisu. Nehnuteľnosť pozná a promuje ju na silných realitných portáloch, reklamou na googli, resp. sociálnych sietiach. Keďže na väčšine portálov majú inzeráty aj interné poradové číslo, z ktorého sa dá neraz vyčítať aj dátum, rok pridania inzerátu. Z toho pohľadu sa čísla, hovoriace o počte zákazok na niektorých portáloch rádovo v desaťtisícoch, či dokonca v státisícoch nehnuteľností, javia ako nie veľmi relevantné, hoci viniť z toho portály, by nebolo úplne spravodlivé.
Jediné kritérium na relatívne rýchlu likviditu Nehnuteľnosti je dobré nastavenie realizačnej ceny vzhľadom k štandardu a lokalite a aj v tom Vám vie poradiť pri predaji, či prenájme maklér so skúsenosťami.